Sponsoreret indlæg
Leder du efter de helt perfekte metoder til at gøre opmærksom på din forretning? Det kan fx være, at du har delt flyers ud i byens postkasser eller har en reklame i ugeavisen. Måske leder du efter endnu mere effektiv reklamering, der virkelig kan trække kunder til butikken? I denne artikel kan du få gode råd til, hvordan du bruger digital signage!
Hvad betyder signage?
Signage er et engelsk ord, der bruges for om design eller brug af skiltning og symboler, der skal viderebringe et budskab. En digital signage er således reklamation, der er digital forvaltet. Det betyder dog ikke nødvendigvis, at den digitale reklamering foregår på nettet.
Når du bevæger dig rundt i henholdsvis storbyer i udlandet eller i danske, større byer, oplever du garanteret diverse lysshows fra skærme rundt omkring, der reklamerer for større firmaer, restauranter eller tøjbutikker. Dag som nat kan du se disse skilte, der måske også er spændende at kigge på, fordi reklamen er levende billeder. Men hvordan kan du bruge digital signage hos din forretning?
Skab en spændende video
Det er effektivt at benytte digital signage til netop det, det kan gøre for dig – altså at afspille en reklame igen og igen, nat og dag. Det vil sige, at det altså ville være optimalt at bruge alle dine kreative tanker til denne digitale markedsføringsstrategi. Du kan lege med, hvordan du bedst muligt præsenterer et bestsellerprodukt, et nyt produkt eller dit brand som helhed.
Du kan hente ekspertise i reklamebranchen eller søge hjælp hos lokale, der er kyndige med et kamera eller med digitalt design. Du kan let koble din egen video til den digitale skærm, og nå ud til en masse potentielle kunder adskillige steder i gadebilledet og evt. også i flere forskellige byer!
God fornøjelse med din nye reklameringsstrategi. Forhåbentlig får du snart masser at se til i butikken!